cuba - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu cuba - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

cuba

Door een grondig vitamine D tekort ben ik genoodzaakt 9 dagen onder te duiken. Met zonfactor 8 en 27 lijkt me Cuba perfect voor een korte winterslaap. Veel en leuk werken hebben mijn huid doen verbleken en mijn eindeloze energie heeft een oppepper nodig.

Ik ben benieuwd of ik in het mooie authentieke Cuba de beschikking heb over iets van een internet vibe... maar goed zelfs midden in Afrika zijn internet cafe's....dus waarom niet op Cuba.

Als het niet lukt dan kan het ook nog zijn dat ik misselijk ben van de sigaren of dat die ene Moijoto's die ik van plan ben te drinken te hard inslaat.

Om jullie niet verder jaloers te maken wil ik nog even melden dat ik over 3,5 uur mag opstaan, uh 3 als ik zo ga slapen. Voordeel is dan wel dat ik van het vliegen niet veel ga meemaken.

Ben benieuwd of ik alles mee heb, ik heb besloten mijn gestructureerde aard los te laten en zonder lijst in te pakken. Iets van een risico omdat op Cuba niet alles makkelijk verkrijgbaar is maar... acht wat heeft een mens nodig behalve zijn bikini, tandenborstel, creditcard en paspoort.......

Buena Vista Social club... prepare... i'm ready!!!!